Trogir

Hotel Medena 3*/2*
posebna ponuda
Cijena od:
2.060,00 kn
sedam noćenja s polupansionom
Broj dana: 7
Polasci: 16.9., 23.9., 30.9., 7.10.
TROGIR
Grad muzej, neponovljive povijesne jezgre u kojoj dominira jedinstveni Radovanov portal i umjetničke zbirke, koje su tijekom stoljeća oduševljavale namjernike i putopisce. Širu okolicu grada (rivijera Trogir-Seget-Čiovo) karakteriziraju bujna vegetacija, brojni otoci i otočići, kamenite i šljunčane plaže. Ovo je područje na kojem prevladava mediteranska vegetacija, kulture vinove loze, smokve, rogača, maslina, veće površine alpskog bora, aromatično bilje i smilje, kadulja, pogodno je za izlete, krstarenja i druge razonode na moru. Tradicionalno su vesele ribarske noći i smotra folklora, ali i koncerti ozbiljne glazbe u posebnim ambijentima grada.
Hotel Medena 3*/2*
Položaj: nalazi se u borovoj šumi, 4 km od Trogira i 7 km od zračne luke Split. Hotel se sastoji od dvije glavne zgrade (A i B objekt) i dvije depandanse (C i D objekt), smještene na samoj plaži, na udaljenosti oko 150 m od hotela. Do starog ribarskog naselja Seget vodi 1 km duga šetnica uz more.
Hotelska ponuda: klimatizirani restoran, grill restoran na plaži, pizzeria, aperitiv bar, terasa za ples, mjenjačnica, suvenirnica, frizerski salon, salon za masažu, disco, animacija za djecu (15.06. do 15.09.2015.), sportski sadržaji (šet teniskih terena, min golf, boćalište, stolni tenis, tereni za rukomet, košarku, mali nogomet, odbojka na pijesku, fintess dvorana), sportovi na vodi (jedrilice, daske za jedrenje, sandoline, pedaline, čamci, skuteri na vodi),
Sobe: rasopoređene po katovima (osam katova; 8 liftova); tip Superior (ex sobe De Lux) obnovljene 2008. godine, (nalaze se na 6. katu B zgrade), imaju manji balkon sa staklenom stjenkom i pogledom na more, kupaonicu sa sušilom za kosu, sef, min bar, LCD TV, klimu, te dio soba koje su renovirane 2013. godine, imaju kupaonicu, sušilo za kosu, sef, min bar, klimu i balkon s pogledom na more; tip Standard (ex sobe Superior) obnovljene 2005. godine, nalaze se na 7. i 8. katu A i B zgrade, imaju klimu, kupaonicu, telefon, SAT TV, sef, mini bar, sušilo za kosu, balkon s pogledom na more.
Prehrana: buffet doručak i večera.
Plaža: duga pješčana s betoniranim terasama, prirodnim kamenitim uvalama u blizini, pogodna za djecu, mogućnost najma ležaljki i suncobrana.
Kućni ljubimci: nisu dozvoljeni.
Program putovanja
Prijevoz: Vlastiti prijevoz
Minimalni broj putnika: individualni aranžman
Viza: nije potrebna
Cijena aranžmana po osobi
  • Cijene po osobi na osnovi 7 polupansiona za smještaj u sobi Standard (park)
  • 2.060 kuna u terminu od 01.05. - 02.06.
  • 2.175 kuna u terminu od 02.06. - 17.06.
  • 2.540 kuna u terminu od 17.06. - 01.07.
  • 3.270 kuna u terminu od 01.07. - 15.07.
  • 3.650 kuna u terminu od 15.07. - 26.08.
  • 3.270 kuna u terminu od 26.08. - 09.09.
  • 2.540 kuna u terminu od 09.09. - 23.09.
  • 2.175 kuna u terminu od 23.09. - 30.09.
  • 2.060 kuna u terminu od 30.09. - 31.10.
  • Cijene po osobi za smještaj u sobama Superior (more, bez balkona)
  • 2.325 kuna u terminu od 01.05. - 02.06.
  • 2.540 kuna u terminu od 02.06. - 17.06.
  • 2.920 kuna u terminu od 17.06. - 01.07.
  • 3.895 kuna u terminu od 01.07. - 15.07.
  • 4.195 kuna u terminu od 15.07. - 26.08.
  • 3.895 kuna u terminu od 26.08. - 09.09.
  • 2.920 kuna u terminu od 09.09. - 23.09.
  • 2.540 kuna u terminu od 23.09. - 30.09.
  • 2.325 kuna u terminu od 30.09. - 31.10.
  • Dodatna pogodnost:
  • Rani booking: 15% popusta za rezervacije do 31.03.2017.
  • Rani booking: 10% popusta za rezervacije do 30.04.2017.
  • AKCIJA 7=6 je uključena u cijenu za dolaske u razdoblju do 01.07. i od 09.09.2017.
  • Akcija se ne može kombinirati sa ranim bookingom
Popusti:
Za djecu ili treću osobu u dvokrevetnoj sobi.
Cijena uključuje:
Sedam polupansiona po osobi.
Prva usluga počinje u s večerom na dan dolaska u hotel.
Cijena ne uključuje:
Prijevoz do odredišta, u vlastitoj organizaciji, obroke drugačije od navedenog, troškove osobne potrošnje, putno osiguranje i sve što nije navedeno da je uključeno u cijenu.
Doplate
Boravišna pristojba po odrasloj osobi 49 kuna
Boravišna pristojba po osobi (od 12 do 18 godina) 25 kuna
Putno osiguranje
Preporučujemo uplatu putnog osiguranja Merkur d.d. Zagreb.
Cijena osiguranja od otkaza puta iznosi 3% na cijenu aranžmana.
Uvjete osiguranja molimo potražiti na www.merkur.hr.
Uvjeti plaćanja

Putem gotovine, kreditnim karticama ili virmanom. Otplata aranžmana na način: prva rata u iznosu od minimalno 30% od cijene aranžmana. Preostali iznos se uplaćuje u ratama prije i nakon putovanja. Otplata nakon puta moguća je isključivo bankovnim i kreditnim karticama. Ukoliko putnici iz bilo kojeg razloga ne mogu ili ne žele plaćati karticama gube mogućnost otplate nakon puta. Zadnja rata uplaćuje se najkasnije 21 dan prije datuma planiranog putovanja. Za putnike koji se ne pridržavaju uvjeta otplate aranžmana agencija nije dužna osigurati mjesto u hotelu, autobusu ili zrakoplovu. Organizator smatra prijavu obvezujuću s uplatom prve rate.

Primamo kreditne i bankovne kartice sljedećih banaka:

  • Diners club card - do 12 rata (u poslovnici) ili putem Diners online (www.speranza.hr),
  • American Express - do 6 rata,
  • Visa, Master Card i Cirrus Maestro Zagrebačke banke – do 12 rata,
  • Visa i Master Card Raiffeisen banke – do 12 rata,
  • Visa, Master Card i Cirrus Maestro PBZ – do 6 rata,
  • Maestro kartica Erste banke – do 6 rata,
  • Cirrus Maestro (Slatinska banka, Primorska banka, Veneto, Sberbank, Jadranska banka, Istarska kreditna, Kentbank i Kreditna banka Zagreb) – do 6 rata,
  • ako plaćate virmanom ili gotovinom – podmiriti cjelokupni iznos aranžmana,
  • ako plaćate karticom jednokratno – podmiriti cjelokupni iznos aranžmana
    (karticama svih banaka Master Card, Visa, Diners Club, American Express, Cirrus Maestro)
Uvjeti
Uvjeti putovanja
OPĆI UVJETI PUTOVANJA
OPĆI UVJETI

Opći Uvjeti putovanja (u daljnjem: Uvjeti putovanja), kao i Ponuda i Program putovanja, sastavni su dio Ugovora o organiziranju paket aranžmana (u daljnjem: Ugovor).
Ugovor se sklapa u pisanom obliku između organizatora putovanja - Speranza d.o.o. (u daljnjem: organizator putovanja) i putnika ili zakonskog zastupnika putnika (u daljnjem: ugovaratelj). Ako ugovaratelj potpisani primjerak Ugovora ne dostavi organizatoru putovanja, Ugovor se smatra sklopljenim uplatom predujma. Potpisivanjem Ugovora, kao i uplatom predujma, ugovaratelj potvrđuje da je upoznat sa svim odredbama Ponude, Programa putovanja i Uvjetima putovanja te da je s istima suglasan.

OBVEZE ORGANIZATORA PUTOVANJA

Organizator putovanja se obvezuje putniku izvršiti usluge predviđene prihvaćenom Ponudom, u skladu s Programom putovanja i Ugovorom te skrbiti o pravima i interesima putnika, u skladu s poslovnim običajima u turističkoj djelatnosti. Organizator putovanja je dužan pri izboru izvršitelja usluga postupati pažnjom dobrog organizatora putovanja. Organizator putovanja odgovara za štetu koju prouzroči putniku neispunjenjem, djelomičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obveza koje se odnose na organiziranje putovanja predviđenih Ugovorom i Zakonom o obveznim odnosima. Ako prije ili za vrijeme ispunjavanja Ugovora nastupe vanjske izvanredne i nepredvidive okolnosti koje se nisu mogle spriječiti, izbjeći ili otkloniti, a koje bi da su postojale u vrijeme sklapanja Ugovora, bile za organizatora putovanja opravdan razlog da Ugovor ne sklopi (npr. rat, nemiri, štrajkovi, terorističke akcije, sanitarni poremećaji, elementarne nepogode i sl.), organizator putovanja može raskinuti Ugovor i/ili ponuditi putniku izmijenjeni Ugovor s ponudom koja sadrži izvršene izmjene te utjecaj tih izmjena na cijenu putovanja. Ponuda izmijenjenog Ugovora smatra se prihvaćenom ako ugovaratelj ne raskine ranije sklopljeni Ugovor u poslovnici organizatora putovanja ili dostavom popunjene Prijave odustajanja od putovanja (http://www.speranza.hr/odustajanje.php) u roku od dva radna dana od dana primitka prijedloga izmjene Ugovora.

OBVEZE PUTNIKA/UGOVARATELJA

Ugovaratelj je dužan platiti organizatoru putovanja ugovorenu cijenu za putovanje u skladu s Uvjetima putovanja. Putnik je dužan na zahtjev organizatora putovanja pravodobno dostaviti sve podatke potrebne za organiziranje putovanja te se brinuti da on osobno, njegove osobne isprave i njegova prtljaga ispunjavaju uvjete predviđene graničnim, carinskim, sanitarnim, monetarnim i drugim propisima država u kojima se boravi ili kroz koje se prolazi. Putnik je dužan u pisanom ili drugom odgovarajućem obliku, obavijestiti o neispunjenju ili neurednom ispunjenju bilo koje usluge iz Ugovora osobu koja je tu uslugu pružila, što je prije moguće, a organizatora putovanja najkasnije u roku od osam dana od dana završetka putovanja. Putnik odgovara za štetu koju prouzroči neispunjenjem navedenih obveza.

KATEGORIZACIJA I OPIS USLUGA

Ponuđeni smještajni objekti, restorani i prijevozna sredstva opisani su prema službenoj kategorizaciji lokalne turističke organizacije u vrijeme izdavanja Programa putovanja. Standardi smještaja, prehrane i drugih usluga pojedinih mjesta i zemalja su različiti i nisu usporedivi. Ako putnik koristi trokrevetnu sobu ili višekrevetnu sobu u hotelu najčešće hotelijer daje dvokrevetnu sobu s pomoćnim ležajevima. Kvaliteta pomoćnog (dodatnog) ležaja u potpunosti ovisi o hotelu. Organizator ni u kom slučaju ne snosi odgovornost po bilo kom pitanju kvalitete pomoćnog ležaja, te eventualno nezadovoljstvo putnika proizašlo iz ovih razloga ne može biti predmetom prigovora. Usmeni dogovori prilikom sklapanja i provedbe Ugovora ne vrijede i ne obvezuju organizatora putovanja u većoj mjeri nego što su opisani u pisanom obliku u katalogu ili programu putovanja ili ponudi.

POTREBAN BROJ PUTNIKA U GRUPI

Za sve programe napravljena je kalkulacija cijene na osnovi određenog broja plaćenih mjesta u autobusu. Tu informaciju organizator putovanja obavezan je navesti u ponudi. Ako grupa nema dovoljno putnika nadoplaćuje za prazna mjesta u autobusu do kalkuliranog broja. Izuzetak su aranžmani koji su označeni kao „programi s fiksnom cijenom“ kod kojih organizator putovanja preuzima rizik popunjavanja praznih mjesta.

VALUTNA KLAUZULA, PROMJENA CIJENE ARANŽMANA ZBOG PROMJENE CIJENE GORIVA

Organizator putovanja ima pravo na povećanje ugovorene cijene paket aranžmana ako je nakon sklapanja ugovora promijenjen tečaj ugovorene valute, ako je došlo do povećanja troškova prijevoza, uključujući i troškove goriva ili do povećanja pristojbi za određene usluge (u zračnim i ostalim lukama i sl.) koje utječu na cijenu putovanja, a za koje nije znao ni mogao znati. Kalkulacije svih ponuđenih programa napravljene su na osnovi tečaja 7,65 kuna za 1 euro. U slučaju devalvacije kune preko 7,72 kuna za 1 euro primjenjuje se valutna klauzula tj. cijena aranžmana dijeli se s tečajem 7,65 kn i dobije se cijena u eurima koja se otplaćuje po prodajnom tečaju (za efektivu) Zagrebačke banke d.d.. U slučaju promjene cijene kalkulativnih elemenata kao što su cijene hotelskog smještaja, ulaznica u muzeje i zabavne parkove, poreza i slično, organizator putovanja zadržava pravo korekcije cijene.

OTPLATA ARANŽMANA

Svaka Ponuda sadrži dvije mogućnosti otplate ugovorenog paket aranžmana. Prva mogućnost podrazumijeva otplatu paket aranžmana gotovinom i virmanskim uplatama (opće uplatnice). Druga mogućnost je otplata paket aranžmana kombinacijom kartice, gotovine i virmana uz mogućnost otplate u više obroka gdje pojedini obroci dospijevaju i nakon završetka putovanja. Organizator putovanja može ponuditi plaćanje karticama odjednom ili obročnu otplatu i to najviše do – American Express 6 rata, Diners Card 12 rata, Cirrus Maestro (ovisno o banci) jednokratno, 6 ili 12 rata. Visa i Master Card Zagrebačke, Splitske i Raiffeisen banke 12 rata. Ugovaratelj može jednokratno uplatiti sljedećim karticama (svih banaka): Master Card, Visa, Cirrus Maestro, American Express, Diners. Predujam se uplaćuje u iznosu 30% od ukupne cijene odabranog aranžmana odmah po zaključenju Ugovora. Iznos predujma može biti i veći, a točan iznos predujma definiran je u samoj ponudi. Iznos predujma iznimno može biti i veći ako se u programu pojavljuje prijevoz redovnom avionskom linijom ili low budget avioprijevoznikom. Veći troškovi predujma odnose se u tom slučaju na trenutno podmirenje troškova aviokarte. Za to putovanje vrijede i uvjeti putovanja avioprijevoznika. Najkasnije 21 dan prije datuma polaska potrebno je podmiriti cjelokupni trošak putovanja bilo uplatom preostalog iznosa bilo rezervacijom sredstava na kreditnim karticama – ugovaratelj mora u poslovnici organizatora putovanja teretiti („provući“) karticu. Odgoda plaćanja ostvaruje se isključivo ako ugovaratelj plaća putem kartica. U slučaju nepridržavanja uvjeta otplate aranžmana organizator putovanja nije dužan putniku osigurati mjesto u hotelu, brodu, autobusu ili zrakoplovu, te ima pravo raskinuti Ugovor uz naknadu stvarno nastalog troška (punu cijenu avionske ili brodske karte i troškova autobusnog prijevoza i sl.) i naknadu u određenom postotku od ugovorene cijene aranžmana, bez obveze prethodnog usmenog ili pisanog upozoravanja ugovaratelja. Troškovi svih putovanja uvijek moraju biti podmireni prije puta.

EUROPSKA KARTICA ZDRAVSTVENOG OSIGURANJA (EKZO)

je besplatna kartica koja u državama članicama EU omogućava korištenje zdravstvenih usluga koje su s medicinskog gledišta nužne, uzimajući u obzir prirodu usluga i dužinu očekivanog boravka, a kod ugovornih pružatelja zdravstvenih usluga. EKZO nije alternativa putnom osiguranju. Ona ne pokriva troškove privatne zdravstvene zaštite ili troškove poput spašavanja pacijenta prilikom nezgode, zračni prijevoz natrag u domovinu ili ukradeno ili izgubljeno vlasništvo. Stoga je preporučljivo uz EKZO imati i odgovarajuće putno osiguranje.

PUTNO OSIGURANJE

Putnik zdravstveno osiguran u Republici Hrvatskoj ima pravo na zdravstvene usluge u zemlji i inozemstvu u zemljama s kojima je Republika Hrvatska sklopila Konvenciju o osiguranju u opsegu, prema uvjetima i propisima zdravstvenog osiguranja. Prema Zakonu o pružanju usluga u turizmu organizator putovanja mora svim putnicima prilikom zaključenja Ugovora ponuditi, uz nadoplatu, dodatnu policu zdravstvenog osiguranja koja pokriva troškove liječenja i ostale troškove proizašle uslijed bolesti ili ozljede na putu (do osiguranjem ugovorenog iznosa i u skladu s Uvjetima za putno osiguranje). Zdravstveno osiguranje je dobrovoljno dodatno osiguranje tijekom puta i boravka u inozemstvu. Kupnjom police osiguranja Ugovaratelj prihvaća Uvjete Merkur osiguranja i upoznat je s informacijom koji su rizici pokriveni ovom policom (http://www.merkur.hr/cms/beitrag/1010122/45815). Dužnost je putnika da organizatoru putovanja prilikom potpisivanja Ugovora i/ili uplaćivanja akontacijske rate dostavi potrebne podatke za osiguranje i podmiri troškove. Organizator putovanja neće bez potrebnih podataka za osiguranje preuzeti uplatu od putnika. Potrebni podaci za osiguranje su: ime i prezime, datum rođenja, broj putovnice ili osobne iskaznice, ovisno o tome s kojom će putnik ispravom putovati. Osiguranje se zaključuje preko Merkur osiguranja d.d. iz Zagreba. Od rizika odustajanja od planiranog putovanja zbog opravdanih razloga (npr. bolničko liječenje, smrt u obitelji, vojna obveza) putnik se može osigurati preko ovlaštenog osiguravajućeg društva uz nadoplatu. Kupnjom police osiguranja Ugovaratelj prihvaća Uvjete Merkur osiguranja i upoznat je s informacijom koji su rizici pokriveni ovom policom (http://www.merkur.hr/cms/beitrag/1010122/45815). Organizator putovanja neće bez potrebnih podataka za osiguranje preuzeti uplatu od putnika. Organizator putovanja će na dodatnom obrascu ponuditi i osiguranje od nesretnog slučaja, osiguranje u slučaju oštećenja i gubitka prtljage. Prema Zakonu o pružanju usluga u turizmu organizator putovanja je sklopio Ugovor o osiguranju jamčevine za turistički paket aranžman s Croatia osiguranje d.d. polica broj 294620013311. Prema navedenom Ugovoru članak 1. osiguratelj se obvezuje da će svakom putniku naknaditi: 1. plaćenu cijenu putovanja (do 37.373,00 kune po turističkom paket aranžmanu), ako zbog platne nemogućnosti ili stečaja osiguranika izostanu usluge putovanja i 2. troškove koji su nastali zbog platne nemogućnosti ili stečaja osiguranika, za povratak putnika u mjesto polaska. Prema Zakonu o pružanju usluga u turizmu organizator putovanja je uplatio policu od odgovornosti za eventualnu štetu prouzročenu putniku za neispunjenu, djelomično ispunjenu ili neuredno ispunjenu obavezu koja se odnosi na paket aranžman. Polica je sklopljena kod Croatia osiguranje d.d. broj 078620013219.

OTKAZIVANJE PUTOVANJA OD STRANE PUTNIKA

U slučaju odustajanja putnika od putovanja organizator putovanja ima pravo na naknadu troškova nastalih do trenutka odustajanja bez obzira na razlog odustajanja (npr. trošak autobusne karte, avionske karte, brodske karte i dr. stvarno nastali troškovi) te odgovarajući postotak od razlike ugovorene cijene aranžmana i stvarno nastalih troškova i to:- za sva odustajanja od trenutka sklapanja Ugovora i/ili prve uplate ugovaratelja do najkasnije 90 dana prije početka putovanja organizator putovanja ima pravo zahtijevati naknadu 25% od razlike punog iznosa ugovorene cijene putovanja i stvarno nastalih troškova.
- za sva odustajanja od 89. do 31. dana prije početka putovanja organizator putovanja, osim stvarno nastalih troškova, ima pravo zahtijevati naknadu u visini 40% od razlike punog iznosa ugovorene cijene putovanja i stvarno nastalih troškova.
- za sva odustajanja od 30. do 21. dana prije početka putovanja organizator putovanja, osim stvarno nastalih troškova, ima pravo zahtijevati naknadu u visini 80% od razlike punog iznosa ugovorene cijene putovanja i stvarno nastalih troškova.
- za sva odustajanja od 20. do 0. dana prije planiranog puta, organizator putovanja ima pravo zahtijevati naknadu u visini 100% od ugovorene cijene putovanja.
U slučaju nedolaska na putovanje bez prethodnog otkaza, organizator putovanja ima pravo zahtijevati naknadu u visini 100% od ugovorene cijene putovanja. Sva odustajanja moraju se prijaviti dolaskom u poslovnicu organizatora putovanja ili putem interneta dostavom popunjene Prijave odustajanja od putovanja (http://www.speranza.hr/odustajanje.php)

OTKAZIVANJE PUTOVANJA OD STRANE ORGANIZATORA PUTOVANJA ILI PROMJENA PROGRAMA PUTA

Ako organizator putovanja prije početka putovanja značajnije izmijeni program, smještaj ili cijenu, dužan je bez odgode o tome obavijestiti putnika u pisanom obliku. Putnik može u roku od 2 radna dana od primitka obavijesti organizatora putovanja i prihvatiti izmijenjeni program ili ga odbiti. U slučaju odbitka ili oglušivanja na ponudu, organizator putovanja se obvezuje u roku od 7 radnih dana vratiti putniku uplaćeni dio cijene, pod uvjetom da posjeduje podatke o broju tekućeg računa i naziv banke na koji se novci vraćaju. U slučaju prihvata, zamjenski aranžman koji mu je organizator putovanja ponudio smatra se novim ugovorom o putovanju, a putnik se odriče svih potraživanja prema organizatoru putovanja s bilo kojeg pravnog osnova koji bi proizlazio iz prvotnog Ugovora. Organizator putovanja je ovlašten jednostranom izjavom potpuno ili djelomično raskinuti ugovor, bez obveze naknade štete putniku, ako nastupe vanjske izvanredne i nepredvidive okolnosti koje se nisu mogle spriječiti, izbjeći ili otkloniti, a koje bi da su postojale u vrijeme sklapanja ugovora o organiziranju putovanja bile opravdan razlog za organizatora putovanja da ne sklopi ugovor. U tom slučaju putniku ima pravo na isplatu uplaćenog iznosa u cijelosti odnosno razlike u cijeni između ugovorenih i pruženih usluga. Organizator putovanja zadržava pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana prije početka putovanja, ako je putovanje otkazao glavni organizator za kojeg je organizator putovanja bio posrednik u prodaji navedenog aranžmana ili ako se za određeno putovanje nije prijavio najmanji broj putnika potreban za realizaciju aranžmana naveden na svakom pojedinačnom programu putovanja ili iz nekog drugog valjanog razloga. Organizator putovanja zadržava pravo promjene dana ili sata putovanja zbog promjene reda letenja ili zbog nastupanja nepredviđenih okolnosti, pravo promjene smjera putovanja ukoliko se promijene uvjeti za putovanje (promijenjen red letenja, sigurnosna situacija u određenoj zemlji, elementarne nepogode ili druge situacije na koje organizator putovanja ne može utjecati), i to bez naknade štete, a prema važećim propisima u domaćem i međunarodnom prometu.

PRTLJAGA

Prijevoz prtljage do određene težine, koju određuje autobusni prijevoznik ili avioprijevoznik je uključen u cijenu paket aranžmana i ne naplaćuje se dodatno. Kod zrakoplovnog prijevoza, višak prtljage doplaćuje sam putnik prema važećim pravilima i cijenama avioprijevoznika. Na svim charter linijama organizatora putovanja prtljaga je ograničena na jedan komad ukupne težine najviše 13 kg po putniku (osim ako Ponudom i Programom putovanja nije definiran drugi iznos dopuštene kilaže). Na svim redovnim linijama ograničenje je jedan komad ukupne težine do 23 kg po putniku. Organizator putovanja ne preuzima odgovornost za izgubljenu, ukradenu ili oštećenu prtljagu i imovinu putnika koju je ponio sa sobom na putovanje. Prijave za izgubljenu prtljagu putnik upućuje prijevozniku ili hotelu. Kod zrakoplovnog prijevoza za prtljagu je odgovorna isključivo zrakoplovna kompanija i to na osnovu propisa koji važe u zračnom prometu. U slučaju gubitka prtljage putnik ispunjava obrazac PIR zrakoplovne kompanije koja je izvršila prijevoz te ga predaje predstavniku zrakoplovne kompanije, a jedan primjerak zadržava za sebe. Na temelju ispunjenog obrasca, zrakoplovna kompanija isplaćuje odštetu po propisima koji vrijede u domaćem i međunarodnom putničkom zračnom prometu. U slučaju gubitka prtljage u hotelu putnik zahtjev upućuje hotelu u kojem je prtljaga izgubljena.

RJEŠAVANJE PRIGOVORA

Putnik ima pravo prigovora zbog neispunjene ugovorene usluge. Putnik je dužan uložiti pismeni prigovor organizatoru putovanja, i to u roku od 8 dana od dana završetka putovanja. Prigovori uloženi nakon proteka roka od 8 dana neće se uzeti u razmatranje. Naglašavamo da je u interesu putnika da nastupa u dobroj namjeri i iskaže volju za rješavanjem prigovora u tijeku putovanja te svoj pismeni prigovor uputi davatelju usluge na licu mjesta (recepciji, prijevozniku, ugostitelju ili putničkoj agenciji u odredištu) te od davatelja usluga zatraži pismenu potvrdu da je zaprimio prigovor. Svaki putnik prigovor podnosi zasebno. Organizator putovanja neće uzeti u razmatranje grupne prigovore. Organizator putovanja je dužan donijeti pismeno rješenje na prigovor u roku od 20 dana po primitku prigovora. Ako je potrebno radi prikupljanja informacija i provjere navoda iz prigovora, organizator putovanja može odgoditi rok donošenja rješenja za j oš 14 dana, a o čemu je dužan, u pismenom obliku, obavijestiti putnika podnositelja prigovora. Ako je zbog krivnje organizatora putovanja došlo do neispunjavanja programa ili dijela usluga, putnik ima pravo na naknadu u visini stvarne vrijednosti neiskorištenih usluga i ne može obuhvatiti već iskorištene usluge kao ni cjelokupni iznos aranžmana. U slučaju sklapanja ugovora po “Fortuna sistemu” ili po “Last minute ponudi”, putnik nema pravo prigovora na kvalitetu smještaja. Dok organizator putovanja ne donese rješenje, putnik se odriče posredovanja bilo koje druge osobe, sudske ustanove ili davanja informacija u medije.

OSTALI UVJETI

Organizator putovanja jamči mjesta u autobusu i avionu za sve prijave s uplaćenim predujmom najkasnije do termina koji je definiran u svakoj pojedinoj Ponudi i Programu putovanja. Organizator putovanja ima pravo promijeniti Program putovanja ako nastupe izvanredne okolnosti koje se ne mogu predvidjeti, izbjeći ili otkloniti. Ugovoreni smještaj može se zamijeniti samo smještajem u objektu iste ili više kategorije, a na teret organizatora putovanja. Organizator putovanja zadržava pravo promjene prijevoznika u skladu s općim uzancama u turizmu kao i pravo promjene rasporeda izleta po danima. U samom tekstu Programa putovanja spominju se razni muzeji, parkovi i ostali objekti od interesa. U cijenu aranžmana uključene su sve ulaznice koje se u Ponudi i Programu putovanja navode u dijelu označenim pod „cijena uključuje:“. Sve ulaznice koje se ne spominju nisu uključene u cijenu paket aranžmana. Usluga hrane u hotelima, ako nije drugačije napisano, je buffet doručak i buffet večera te posluženi ručak. Licencirani turistički pratitelji ne smiju pričati u muzejima i lokalitetima. Za sve muzeje, objekte od interesa i razglede gradova postoji mogućnost doplate za lokalne turističke vodiče ili kustose. Takva usluga mora se naručiti unaprijed i dodatno platiti (osim u slučajevima kada je to već uključeno u paket aranžman). Putnici su dužni pridržavati se kućnog reda u prijevoznim, ugostiteljskim i hotelskim objektima. U slučaju nepoštivanja ovih obaveza putnici odgovaraju za počinjenu štetu, a ugovaratelji se obavezuje podmiriti štetu.
Sobe se uvijek moraju osloboditi (check out), prtljaga i stvari putnika iznijeti van iz sobe, najkasnije do 10,00 sati. U sobe se najranije (check in) može ući u 14,00 sati, a u apartmane se najranije može ući u 16,00 sati.
Ovi Opći uvjeti putovanja isključuju sve dosadašnje uvjete i upute o putovanju.

U Zagrebu 01. ožujka 2016. godine

Ostali uvjeti
Uz ovu ponudu vrijede Opći uvjeti putovanja agencije Speranza.
Osigurana jamčevina kod Croatia osiguranje d.d., polica 294620013311. Polica od odgovornosti kod Croatia osiguranje d.d., polica 078620013219. Id kod HR-AB-01-080089226. Trgovački sud u Zagrebu 98/3506-2-MB 080089226. Temeljni kapital društva iznosi 653.800,00 kn. Predsjednik uprave Saša Blažeković.
Privatnost
Organizator putovanja dužan je čuvati tajnost svih podataka o putnicima i izvršenim uplatama putnika.
Dodatne informacije
Pogledajte video
Pogledajte na mapi
 
Da li ste znali ...
... da je Trogir grad duge intelektualne tradicije, grad svjestan svoje povijesti, dugoga postojanja i svojih slavnih ličnosti pokazuje i natpis na latinskom jeziku postavljen nad južnim gradskim vratima još 1593. godine gdje je Trogir opisan kao "Grad, nekoć rimski, osobito plemenit zbog starine i zbog glasovitih ljudi koje je rodio, zaštićen vječnom obranom svog biskupa blaženog Ivana…"

Izrada internet stranica WEB Marketing - Upravljanje internet stranicama EasyEdit CMS