New York

New York
posebna ponuda
Cijena od:
6.490,00 kn
paket aranžman dvokrevetna soba
Destinacija: New York
Broj dana: 6
Polasci: 5.10., 25.10.
Program putovanja

1.dan:  ZAGREB –PARIZ– NEW YORK

Sastanak sudionika putovanja u zračnoj luci Zagreb u 07,05 sati. Let preko Pariza** u 09,05 sati do glavne zračne luke u New Yorku, John Fitzgerald Kennedy.  Slijetanje u New York u 15,55 sati po lokalnom vremenu. Nakon obavljenih carinskih formalnosti slijedi transfer do hotela na Manhattanu, smještaj u hotel. Orijentacijska šetnja s pratiteljem putovanja do Times Squara, najživljeg dijela Manhattana koji nikada ne spava i gdje možete slobodno šetati, kupovati i jesti do kasnih noćnih sati. Slobodno vrijeme. Noćenje. (** red letenja za svaki polazak objavljen je na kraju programa putovanja).

2. dan NEW YORK

Predlažemo razgled grada autobusom kako bi najbolje upoznali  Veliku jabuku, jedno od najjačih multikulturalnih mjesta na svijetu. Proći ćemo kroz sve gradske četvrti Manhattana i vidjeti Gornji Manhattan sa Lincoln centrom koji je središte glazbenih dogadjanja (tu se nalazi opera Metropolitan, Njujorška filharmonija, Njujorški balet... ); Central Park sa brojnim jezerima i spomenicima;  Dakota House dom najpoznatijeg Beatlesa Johna Lennona; Prirodoslovni muzej; veličanstvenu crkvu St.John Devine; teatar  Apollo;  najstariji univerzitet Columbia; Harlem; »Muzejsku milju« sa svjetski poznatim muzejima Guggenheim i Metropolitan muzej umjetnosti; po mišljenju mnogih najljepšu zgradu New Yorka Chrysler kao i Grand Central postaju izgrađene u stilu art deco; elegantnu Petu aveniju sa najboljim prestižnim hotelima, trgovinama i neboderima. Slobodno vrijeme za ručak i kupovinu. Predlažemo Macy's robnu kuću kao i niz poznatih trgovina u blizini. 

3. dan NEW YORK

Predlažemo vožnju brodom u trajanju 90min. Proći ćemo pored Kipa Slobode,  kao  i otok Ellis - dolaznu točku za 17 milijuna useljenika od 1892. do 1954. godine. Imati ćete priliku  vidjeti  čuveni Brooklyn bridge koji spaja Brooklyn i Manhattan preko rijeke Hudson. Nakon vožnje brodom nastavljamo razgled Donjeg Manhattana. Madison Square Garden, Flatiron zgradu, poznate četvrti Greenwich Village; Soho; Financijsku četvrt sa poznatom burzom; »Ground Zero« - prostor gdje su bili Blizanci, a srušeni su 2001. u terorističkom napadu; China Town; Little Italy; East Village; zgradu Ujedinjenih naroda, Rockefeller Centar. Nakon razgleda slobodno vrijeme. Odlazak na Empire State Building gdje ćemo sa 320m visine doživjeti New York u predvečerje  kada se pale sva svjetla velegrada (fakultativno). Noćenje. 

4. dan NEW YORK, WASHINGTON (izlet)

Slobodan dan za osobne programe u New Yorku. Preporučujemo, uz doplatu, cjelodnevni izlet u glavni grad SAD-a, WASHINGTON, D.C. Razgled: US Capitol (Kongres, Kongresna knjižnica, Vrhovni sud, Senat) – grandiozna avenija The Mall na kojoj se nalazi većina nacionalnih muzeja koji su u Washingtonu besplatni, spomenik Georgeu Washingtonu, Lincoln Memorial, avenija Pennsylvania, zgrada Državnog arhiva (Deklaracija o nezavisnosti) – sjedište FBI-a,  Bijela kuća,  State Department, spomenik podizanja zastave na Iwo Jima – Arlingtonsko groblje, spomenici veteranima Korejskog i Vijetnamskog rata, stanica Union, Nacionalni muzej zrakoplovstva i svemira. Povratak u New York. Za one koji ostaju u New Yorku predlažemo cjelodnevni odlazak u jedan od poznatih trgovačkih centara – poznati kao Premium Outlets  u kojem se može kupiti odjeća najpoznatijih svjetskih kreatora po tvorničkim, odnosno znatno sniženim cijenama (Burberry, Calvin Klein, Donna Karan, Giorgio Armani, Gucci, Max Mara, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, Timberland, Guess i drugi).  Povratak u hotel.  Noćenje.

5. dan NEW YORK – AMSTERDAM - ZAGREB

Prijepodne slobodno vrijeme za shopping ili šetnju Manhattanom do transfera do zračne luke. Let za Amsterdam u 18,30 sati.

6.dan: AMSTERDAM– ZAGREB

Slijetanje u Amsterdam u 7,50 sati te nastavak leta za Zagreb u 13,00 sati. Dolazak u Zagreb  14,55 sati. Kraj programa.
Mjesto polaska: Zračna luka Zagreb
Prijevoz: Avion
Minimalni broj putnika: grupni polazak
Viza: potrebna
Cijena aranžmana po osobi

First minute cijena aranžmana: 05.10.  6.490 kuna / 25.10. 5.990 kuna

Redovna cijena aranžmana po osobi: 05.10.  6.990 kuna / 25.10.  6.590 kuna

Doplata za takse u zračnim lukama 2.990 kuna 
Cijena uključuje
Prijevoz  zrakoplovom prema programu (ekonomska klasa), boravak na osnovi 4  noćenja u odličnom hotelu DOUBLETREE METROPOLITAN BY HILTON 4*, https://www.booking.com/hotel/us/doubletree-metropolitan.en-gb.html u centru Manhattana u dvokrevetnim sobama, transfer na relaciji zračna luka JFK -  hotel - zračna luka JFK  prema programu, svi razgledi prema programu u pratnji pratitelja putovanja, licenciranog pratitelja putovanja iz Zagreba, jamčevinu i troškove organizacije putovanja.
Cijena ne uključuje
Zrakoplovne pristojbe 2.990 kn (podložne promjenama do datuma izdavanja avio karte), boravišna taksa u iznosu od 8 USD po osobi i danu (plaćanje na licu mjesta), doplatu za jednokrevetnu sobu (na upit), obroke i usluge, napojnice za lokalne vodiče i vozače, dodatne ponude.
Doplate

Obavezne doplate: Zrakoplovne pristojbe 2.990 kn (podložne promjenama do datuma izdavanja avio karte) te boravišna taksa u iznosu od 8 USD po osobi i danu ( plaćanje na licu mjesta ).

 

Cjelodnevni fakultativni izlet u Washington sa pratiteljem putovanja –220 USD – potrebno min 10 prijavljenih.
New York city pass za TOP atrakcije New Yorka – 90 USD
Organizirani izlet u jedan od najpoznatijih Premium Outleta - carstvo shoppinga cca 50 USD, potrebno min 10 prijavljenih
NEW YORK CITY PASS za TOP 3 atrakcije/sadržaja (uključuje  24 sata Hop on - hop off autobuse za razgled New Yorka na svim turističkim rutama, ulaznicu za Empire State Building te karta za krstarenje brodom oko Manhattna do Kipa slobode ) 

Putno osiguranje
Preporučamo uplatu putnog osiguranja Merkur d.d. Zagreb.
Cijena zdravstvenog osiguranja iznosi od 65 kuna po osobi.
Cijena osiguranja od otkaza puta iznosi 3% na cijenu aranžmana.
Uvjete osiguranja molimo potražiti na www.merkur.hr
Uvjeti plaćanja

Putem gotovine, kreditnim karticama ili virmanom. Otplata aranžmana na način: prva rata u iznosu minimalno 800 kuna na ime rezervacije putovanja. Preostali iznos se uplaćuje u ratama prije i nakon putovanja. Otplata nakon puta moguća je isključivo bankovnim i kreditnim karticama. Ukoliko putnici iz bilo kojeg razloga ne mogu ili ne žele plaćati karticama gube mogućnost otplate nakon puta. Zadnja rata uplaćuje se najkasnije 21 dan prije datuma planiranog putovanja. Za putnike koji se ne pridržavaju uvjeta otplate aranžmana agencija nije dužna osigurati mjesto u hotelu, autobusu ili zrakoplovu. Organizator smatra prijavu obvezujuću s uplatom prve rate.
Kreditne i bankovne kartice:

  • American Express – do 6 rata,
  • Diners club card – do 12 rata (u poslovnici) ili putem Diners online (www.speranza.hr),
  • Master Card i Maestro Cirrus Zagrebačke banke do 12 rata,
  • Maestro Cirrus Privredne banke do 6 rata,
  • Maestro Cirrus Erste&Steiermärkische banke do 6 rata ili
  • karticama Raiffeisen banke (Visa, Master Card i Cirrus Maestro) do 12 rata,
  • Mastercard i Visa drugih banaka samo jednokratno (bez rata).
Uvjeti
Uvjeti putovanja
OPĆI UVJETI PUTOVANJA
OPĆI UVJETI
Opći Uvjeti putovanja (u daljnjem: Uvjeti putovanja), kao i Ponuda i Program putovanja, sastavni su dio Ugovora o organiziranju paket aranžmana (u daljnjem: Ugovor).
Ugovor se sklapa u pisanom obliku između organizatora putovanja - Speranza d.o.o. (u daljnjem: organizator putovanja) i putnika ili zakonskog zastupnika putnika (u daljnjem: ugovaratelj). Ukoliko ugovaratelj potpisani primjerak Ugovora ne dostavi organizatoru putovanja, Ugovor se smatra sklopljenim uplatom predujma. Potpisivanjem Ugovora, kao i uplatom predujma, ugovaratelj potvrđuje da je upoznat sa svim odredbama Ponude, Programa putovanja i Uvjetima putovanja te da je sa istima suglasan.

OBVEZE ORGANIZATORA PUTOVANJA
Organizator putovanja se obvezuje putniku izvršiti usluge predviđene prihvaćenom Ponudom, u skladu s Programom putovanja i Ugovorom te skrbiti o pravima i interesima putnika, u skladu s poslovnim običajima u turističkoj djelatnosti.
Organizator putovanja je dužan pri izboru izvršitelja usluga postupati pažnjom dobrog organizatora putovanja.
Organizator putovanja odgovara za štetu koju prouzroči putniku neispunjenjem, djelomičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obveza koje se odnose na organiziranje putovanja predviđenih Ugovorom i Zakonom o obveznim odnosima.
Ukoliko prije ili za vrijeme ispunjavanja Ugovora nastupe vanjske izvanredne i nepredvidive okolnosti koje se nisu mogle spriječiti, izbjeći ili otkloniti, a koje bi da su postojale u vrijeme sklapanja Ugovora, bile za organizatora putovanja opravdan razlog da Ugovor ne sklopi (npr. rat, nemiri, štrajkovi, terorističke akcije, sanitarni poremećaji, elementarne nepogode i sl.), organizator putovanja može raskinuti Ugovor i/ili ponuditi putniku izmijenjeni Ugovor s ponudom koja sadrži izvršene izmjene te utjecaj tih izmjena na cijenu putovanja.
Ponuda izmijenjenog Ugovora smatra se prihvaćenom ukoliko ugovaratelj ne raskine ranije sklopljeni Ugovor u poslovnici organizatora putovanja ili dostavom popunjene Prijave odustajanja od putovanja (http://www.speranza.hr/odustajanje.php) u roku od dva radna dana od dana primitka prijedloga izmjene Ugovora.

OBVEZE PUTNIKA
Ugovaratelj je dužan platiti organizatoru putovanja ugovorenu cijenu za putovanje u skladu sa Uvjetima putovanja. Putnik je dužan na zahtjev organizatora putovanja pravodobno dostaviti sve podatke potrebne za organiziranje putovanja te se brinuti da on osobno, njegove osobne isprave i njegova prtljaga ispunjavaju uvjete predviđene graničnim, carinskim, sanitarnim, monetarnim i drugim propisima država u kojima se boravi ili kroz koje se prolazi. Putnik je dužan u pisanom ili drugom odgovarajućem obliku, obavijestiti o neispunjenju ili neurednom ispunjenju bilo koje usluge iz Ugovora osobu koja je tu uslugu pružila, što je prije moguće, a organizatora putovanja najkasnije u roku od osam dana od dana završetka putovanja.
Putnik odgovara za štetu koju prouzroči neispunjenjem navedenih obveza.

KATEGORIZACIJA I OPIS USLUGA
Ponuđeni smještajni objekti, restorani i prijevozna sredstva opisani su prema službenoj kategorizaciji lokalne turističke organizacije u vrijeme izdavanja Programa putovanja. Standardi smještaja, prehrane i drugih usluga pojedinih mjesta i zemalja su različiti i nisu usporedivi.
Ako putnik koristi trokrevetnu sobu ili višekrevetnu sobu u hotelu najčešće hotelijer daje dvokrevetnu sobu sa pomoćnim ležajevima. Kvaliteta pomoćnog (dodatnog) ležaja u potpunosti ovisi o hotelu. Organizator ni u kom slučaju ne snosi odgovornost po bilo kom pitanju kvalitete pomoćnog ležaja, te eventualno nezadovoljstvo putnika proizašlo iz ovih razloga ne može biti predmetom prigovora.
Usmeni dogovori prilikom sklapanja i provedbe Ugovora ne vrijede i ne obvezuju organizatora putovanja u većoj mjeri nego što su opisani u pisanom obliku u katalogu ili programu putovanja ili ponudi.

POTREBAN BROJ PUTNIKA U GRUPI
Za sve programe napravljena je kalkulacija cijene na osnovi određenog broja plaćenih mjesta u autobusu. Tu informaciju organizator putovanja obavezan je navesti u ponudi. Ukoliko grupa nema dovoljno putnika nadoplaćuje za prazna mjesta u autobusu do kalkuliranog broja. Izuzetak su aranžmani koji su označeni kao „programi sa fiksnom cijenom“ kod kojih organizator putovanja preuzima rizik popunjavanja praznih mjesta.

VALUTNA KLAUZULA, PROMJENA CIJENE ARANŽMANA ZBOG PROMJENE CIJENE GORIVA
Organizator putovanja ima pravo na povećanje ugovorene cijene paket aranžmana ako je nakon sklapanja ugovora promijenjen tečaj ugovorene valute, ako je došlo do povećanja troškova prijevoza, uključujući i troškove goriva ili do povećanja pristojbi za određene usluge (u zračnim i ostalim lukama i sl.) koje utječu na cijenu putovanja, a za koje nije znao ni mogao znati.
Kalkulacije svih ponuđenih programa napravljene su na osnovi tečaja koji je definiran u samoj ponudi. U slučaju devalvacije kune preko 2% primjenjuje se valutna klauzula tj. cijena aranžmana dijeli se sa tečajem koji je definiran u ponudi i dobije se cijena u eurima koja se otplaćuje po prodajnom tečaju (za efektivu) Zagrebačke banke d.d..

OTPLATA ARANŽMANA
Svaka Ponuda sadrži dvije mogućnosti otplate ugovorenog paket aranžmana.
Prva mogućnost podrazumijeva otplatu paket aranžmana gotovinom i virmanskim uplatama (banka, pošta, internet bankarstvo).
Druga mogućnost je otplata paket aranžmana kombinacijom kartice, gotovine i virmana uz mogućnost otplate u više obroka gdje pojedini obroci dospijevaju i nakon završetka putovanja.
Organizator putovanja može ponuditi plaćanje karticama odjednom ili obročnu otplatu i to najviše do – American Express 6 rata, Diners 12 rata, Cirrus Maestro (ovisno o banci) do 12 rata.
Ugovaratelj može jednokratno uplatiti slijedećim karticama (svih banaka): Master Card, Visa, Cirrus Mestro, American Express, Diners.
Predujam se uplaćuje u iznosu 30% od ukupne cijene odabranog aranžmana odmah po zaključenju Ugovora. Iznos predujma može biti i veći, a točan iznos predujma definiran je u samoj ponudi. Iznos predujma iznimno može biti i veći ukoliko se u programu pojavljuje prijevoz redovnom avionskom linijom ili low budget avioprijevoznikom. Veći troškovi predujma odnose se u tom slučaju na trenutno podmirenje troškova aviokarte. Za to putovanje vrijede i uvjeti putovanja avioprijevoznika.
Rate prije početka putovanja uplaćuju se u poslovnicama organizatora putovanja ili virmanskim putem (internet bankarstvo, u pošti, u banci). Najkasnije 21 dan prije datuma polaska potrebno je podmiriti cjelokupni trošak putovanja bilo uplatom preostalog iznosa bilo rezervacijom sredstava na kreditnim karticama – ugovaratelj mora u poslovnici organizatora putovanja teretiti („provući“) karticu.
Odgoda plaćanja ostvaruje se isključivo ako ugovaratelj plaća putem kartica. U slučaju nepridržavanja uvjeta otplate aranžmana organizator putovanja nije dužan putniku osigurati mjesto u hotelu, brodu, autobusu ili zrakoplovu, te ima pravo raskinuti Ugovor uz naknadu stvarno nastalog troška (punu cijenu avionske ili brodske karte i troškova autobusnog prijevoza i sl.) i naknadu u određenom postotku od ugovorene cijene aranžmana, bez obveze prethodnog usmenog ili pisanog upozoravanja ugovaratelja. Troškovi svih putovanja uvijek moraju biti podmireni prije puta.

PUTNO OSIGURANJE
Putnik zdravstveno osiguran u Republici Hrvatskoj ima pravo na zdravstvene usluge u zemlji i inozemstvu u zemljama s kojima je Republika Hrvatska sklopila Konvenciju o osiguranju u opsegu, prema uvjetima i propisima zdravstvenog osiguranja.
Prema Zakonu o pružanju usluga u turizmu organizator putovanja mora svim putnicima prilikom zaključenja Ugovora ponuditi, uz nadoplatu, dodatnu policu zdravstvenog osiguranja koja pokriva troškove liječenja i ostale troškove proizašle uslijed bolesti ili ozljede na putu (do osiguranjem ugovorenog iznosa i u skladu sa Uvjetima za putno osiguranje). Zdravstveno osiguranje je dobrovoljno dodatno osiguranje tijekom puta i boravka u inozemstvu. Kupnjom police osiguranja Ugovaratelj prihvaća Uvjete Merkur osiguranja i upoznat je sa informacijom koji su rizici pokriveni ovom policom (http://www.merkur.hr/cms/beitrag/1010122/45815). Dužnost je putnika da organizatoru putovanja prilikom potpisivanja Ugovora i/ili uplaćivanja akontacijske rate dostavi potrebne podatke za osiguranje i podmiri troškove. Organizator putovanja neće bez potrebnih podataka za osiguranje preuzeti uplatu od putnika. Potrebni podaci za osiguranje su: ime i prezime, datum rođenja, broj putovnice. Osiguranje se zaključuje preko Merkur osiguranja d.d. iz Zagreba.
Od rizika odustajanja od planiranog putovanja zbog opravdanih razloga (npr. bolničko liječenje, smrt u obitelji, vojna obveza) putnik se može osigurati preko ovlaštenog osiguravajućeg društva uz nadoplatu. Kupnjom police osiguranja Ugovaratelj prihvaća Uvjete Merkur osiguranja i upoznat je sa informacijom koji su rizici pokriveni ovom policom (http://www.merkur.hr/cms/beitrag/1010122/45815). Organizator putovanja neće bez potrebnih podataka za osiguranje preuzeti uplatu od putnika.
Organizator putovanja će na dodatnom obrascu ponuditi i osiguranje od nesretnog slučaja, osiguranje u slučaju oštećenja i gubitka prtljage.
Prema Zakonu o pružanju usluga u turizmu organizator putovanja je sklopio Ugovor o osiguranju jamčevine za turistički paket aranžman sa ALLIANZ iz Zagreba pod brojem 1550-6900771. Prema navedenom Ugovoru članak 1. osiguratelj se obvezuje da će svakom putniku naknaditi: 1. plaćenu cijenu putovanja (do 37.373,00 kune po turističkom paket aranžmanu), ako zbog platne nemogućnosti ili stečaja osiguranika izostanu usluge putovanja i 2. troškove koji su nastali zbog platne nemogućnosti ili stečaja osiguranika, za povratak putnika u mjesto polaska.
Prema Zakonu o pružanju usluga u turizmu organizator putovanja je uplatio policu od odgovornosti za eventualnu štetu prouzročenu putniku za neispunjenu, djelomično ispunjenu ili neuredno ispunjenu obavezu koja se odnosi na paket aranžman. Polica je sklopljena kod ALLIANZ iz Zagreba pod brojem 1550-170368359.

OTKAZIVANJE PUTOVANJA OD STRANE PUTNIKA
U slučaju odustajanja putnika od putovanja organizator putovanja ima pravo na naknadu troškova nastalih do trenutka odustajanja bez obzira na razlog odustajanja (npr. trošak autobusne karte, avionske karte, brodske karte i dr. stvarno nastali troškovi) te odgovarajući postotak od razlike ugovorene cijene aranžmana i stvarno nastalih troškova i to:
- za sva odustajanja od trenutka sklapanja Ugovora i/ili prve uplate ugovaratelja do najkasnije 60. dana prije početka putovanja organizator putovanja ima pravo zahtijevati naknadu 10% od razlike punog iznosa ugovorene cijene putovanja i stvarno nastalih troškova.
- za sva odustajanja od 59. do 30. dana prije početka putovanja organizator putovanja, osim stvarno nastalih troškova, ima pravo zahtijevati naknadu u visini 30% od razlike punog iznosa ugovorene cijene putovanja i stvarno nastalih troškova.
- za sva odustajanja od 29. do 15. dana prije početka putovanja organizator putovanja, osim stvarno nastalih troškova, ima pravo zahtijevati naknadu u visini 60% od razlike punog iznosa ugovorene cijene putovanja i stvarno nastalih troškova.
- za sva odustajanja od 14. do 8. dana prije početka putovanja organizator putovanja, osim stvarno nastalih troškova, ima pravo zahtijevati naknadu u visini 90% od razlike punog iznosa ugovorene cijene putovanja i stvarno nastalih troškova.
- za sva odustajanja od 7. do 0. dana prije planiranog puta, organizator putovanja ima pravo zahtijevati naknadu u visini 100% od ugovorene cijene putovanja.
U slučaju nedolaska na putovanje bez prethodnog otkaza, organizator putovanja ima pravo zahtijevati naknadu u visini 100% od ugovorene cijene putovanja. Sva odustajanja moraju se prijaviti dolaskom u poslovnicu organizatora putovanja ili putem interneta dostavom popunjene Prijave odustajanja od putovanja (http://www.speranza.hr/odustajanje.php)
Ukoliko 21 dan prije polaska na put putnik nije uplatio ostatak iznosa ili osigurao neospornu naplatu aranžmana, organizator putovanja smatra da je putnik odustao od rezervacije, bez mogućnosti isplate uplaćene akontacije za putovanja.

OTKAZIVANJE PUTOVANJA OD STRANE ORGANIZATORA PUTOVANJA ILI PROMJENA PROGRAMA PUTA
Ako organizator putovanja prije početka putovanja značajnije izmijeni program, smještaj ili cijenu, dužan je bez odgode o tome obavijestiti putnika u pisanom obliku. Putnik može u roku od 2 radna dana od primitka obavijesti organizatora putovanja i prihvatiti izmijenjeni program ili ga odbiti. U slučaju odbitka ili oglušivanja na ponudu, organizator putovanja se obvezuje u roku od 7 radnih dana vratiti putniku uplaćeni dio cijene, pod uvjetom da posjeduje podatke o broju tekućeg računa i naziv banke na koji se novci vraćaju. U slučaju prihvata, zamjenski aranžman koji mu je organizator putovanja ponudio smatra se novim ugovorom o putovanju, a putnik se odriče svih potraživanja prema organizatoru putovanja s bilo kojeg pravnog osnova koji bi proizlazio iz prvotnog Ugovora.
Organizator putovanja je ovlašten jednostranom izjavom potpuno ili djelomično raskinuti ugovor, bez obveze naknade štete putniku, ako nastupe vanjske izvanredne i nepredvidive okolnosti koje se nisu mogle spriječiti, izbjeći ili otkloniti, a koje bi da su postojale u vrijeme sklapanja ugovora o organiziranju putovanja bile opravdan razlog za organizatora putovanja da ne sklopi ugovor. U tom slučaju putniku ima pravo na isplatu uplaćenog iznosa u cijelosti odnosno razlike u cijeni između ugovorenih i pruženih usluga.
Organizator putovanja zadržava pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana prije početka putovanja, ukoliko je putovanje otkazao glavni organizator za kojeg je organizator putovanja bio posrednik u prodaji navedenog aranžmana ili ukoliko se za određeno putovanje nije prijavio najmanji broj putnika potreban za realizaciju aranžmana naveden na svakom pojedinačnom programu putovanja ili iz nekog drugog valjanog razloga.
Organizator putovanja zadržava pravo promjene dana ili sata putovanja zbog promjene reda letenja ili zbog nastupanja nepredviđenih okolnosti, pravo promjene smjera putovanja ukoliko se promijene uvjeti za putovanje (promijenjen red letenja, sigurnosna situacija u određenoj zemlji, elementarne nepogode ili druge situacije na koje organizator putovanja ne može utjecati), i to bez naknade štete, a prema važećim propisima u domaćem i međunarodnom prometu.

PRTLJAGA
Prijevoz prtljage do određene težine, koju određuje autobusni prijevoznik ili avioprijevoznik je uključen u cijenu paket aranžmana i ne naplaćuje se dodatno. Kod zrakoplovnog prijevoza, višak prtljage doplaćuje sam putnik prema važećim pravilima i cijenama avioprijevoznika. Na svim charter linijama organizatora putovanja ukupna težina ograničena je na 15 kg po putniku (osim ako Ponudom i Programom putovanja nije definiran drugi iznos dopuštene kilaže). Organizator putovanja ne preuzima odgovornost za izgubljenu, ukradenu ili oštećenu prtljagu i imovinu putnika koju je ponio sa sobom na putovanje. Prijave za izgubljenu prtljagu putnik upućuje prijevozniku ili hotelu. Kod zrakoplovnog prijevoza za prtljagu je odgovorna isključivo zrakoplovna kompanija i to na osnovu propisa koji važe u zračnom prometu. U slučaju gubitka prljage putnik ispunjava obrazac PIR zrakoplovne kompanije koja je izvršila prijevoz te ga predaje predstavniku zrakoplovne kompanije, a jedan primjerak zadržava za sebe. Na temelju ispunjenog obrasca, zrakoplovna kompanija isplaćuje odštetu po propisima koji vrijede u domaćem i međunarodnom putničkom zračnom prometu. U slučaju gubitka prtljage u hotelu putnik zahtjev upućuje hotelu u kojem je prtljaga izgubljena.

RJEŠAVANJE PRIGOVORA
Putnik ima pravo prigovora zbog neispunjene ugovorene usluge. Putnik je dužan uložiti pismeni prigovor organizatoru putovanja, i to u roku od 8 dana od dana završetka putovanja. Prigovori uloženi nakon proteka roka od 8 dana neće se uzeti u razmatranje. Naglašavamo da je u interesu putnika da nastupa u dobroj namjeri i iskaže volju za rješavanjem prigovora u tijeku putovanja te svoj pismeni prigovor uputi davatelju usluge na licu mjesta (recepciji, prijevozniku, ugostitelju ili putničkoj agenciji u odredištu) te od davatelja usluga zatraži pismenu potvrdu da je zaprimio prigovor. Svaki putnik prigovor podnosi zasebno. Organizator putovanja neće uzeti u razmatranje grupne prigovore.
Organizator putovanja je dužan donijeti pismeno rješenje na prigovor u roku od 20 dana po primitku prigovora. Ako je potrebno radi prikupljanja informacija i provjere navoda iz prigovora, organizator putovanja može odgoditi rok donošenja rješenja za još 14 dana, a o čemu je dužan, u pismenom obliku, obavijestiti putnika podnositelja prigovora. Ukoliko je zbog krivnje organizatora putovanja došlo do neispunjavanja programa ili dijela usluga, putnik ima pravo na naknadu u visini stvarne vrijednosti neiskorištenih usluga i ne može obuhvatiti već iskorištene usluge kao ni cjelokupni iznos aranžmana. U slučaju sklapanja ugovora po “Fortuna sistemu” ili po “Last minute ponudi”, putnik nema pravo prigovora na kvalitetu smještaja.
Dok organizator putovanja ne donese rješenje, putnik se odriče posredovanja bilo koje druge osobe, sudske ustanove ili davanja informacija u medije.

OSTALI UVJETI
Ugovoreni smještaj može se zamijeniti samo smještajem u objektu iste ili više kategorije, a na teret organizatora putovanja.
Organizator putovanja zadržava pravo promjene prijevoznika u skladu sa općim uzancama u turizmu kao i pravo promjene rasporeda izleta po danima.
U samom tekstu Programa putovanja spominju se razni muzeji, parkovi i ostali objekti od interesa. U cijenu aranžmana uključene su sve ulaznice koje se u Ponudi i Programu putovanja navode u dijelu označenim pod „cijena uključuje:“. Sve ulaznice koje se ne spominju nisu uključene u cijenu paket aranžmana.
Licencirani turistički pratitelji ne smiju pričati u muzejima i lokalitetima. Za sve muzeje, objekte od interesa i razglede gradova postoji mogućnost doplate za lokalne turističke vodiče ili kustose. Takva usluga mora se naručiti unaprijed i dodatno platiti (osim u slučajevima kada je to već uključeno u paket aranžman).
Putnici su dužni pridržavati se kućnog reda u prijevoznim, ugostiteljskim i hotelskim objektima. U slučaju nepoštivanja ovih obaveza putnici odgovaraju za počinjenu štetu, a ugovaratelji se obavezuje podmiriti štetu.
Sobe se uvijek moraju osloboditi (check out), prtljaga i stvari putnika iznijeti van iz sobe, najkasnije do 10,00 sati. U sobe se najranije (check in) može ući u 16,00 sati.
Ovi Opći uvjeti putovanja isključuju sve dosadašnje uvjete i upute o putovanju.

U Zagrebu 01. ožujka 2012. godine.
Privatnost
Organizator putovanja dužan je čuvati tajnost svih podataka o putnicima i izvršenim uplatama putnika.
Dodatne informacije
Pogledajte video

Izrada internet stranica WEB Marketing - Upravljanje internet stranicama EasyEdit CMS