Japan

Gdje tradicija susreće budućnost
Cijena od:
19.560,00 kn
paket aranžman
Destinacija: Tokyo, Kyoto, Osaka
Broj dana: 11
Polasci: 18.5.

 

Program putovanja
1. dan - ZAGREB - DOHA
Sastanak putnika u zagrebačkoj zračnoj luci između 16:40 i 17:00 sati. Let za Dohu na liniji QR 218 u 18:40 sati, slijetanje u 01:00 sati. Nastavak puta za Tokio na liniji QR 806 u 02:35 sati.

2. dan - DOHA - TOKYO

Slijetanje u zračnu luku Narita Tokyo u 18:40 sati, slijedi transfer do grada, smještaj u hotel. Slobodno vrijeme za večernje šetnje i prve dojmove o japanskoj prijestolnici. Noćenje u hotelu.

3. dan - TOKYO
Doručak u hotelu.dnevni razgled: trg i park oko kraljevske palače, hram Meiji Jungu (svetište posvećeno caru Meijiu i carici Shoken), Harajuku-omiljeno okupljalište mladih, Omotesando-elegantna trgovačka ulica s trgovinama svjetskih brandova, poznata i po čuvenim Harajuku djevojkama i njihovom neobičnom modnom izričaju. Ručak u gradu. Transfer do hotela , slobodno poslijepodne i večer. 
4. dan - TOKYO 
Doručak u hotelu. Slijedi cjelodnevni nastavak razgleda Tokija: vrt Hamarikyu iz Edo razdoblja, jedan od
najljepših pejsažnih parkova Tokija; plovidba rijekom Sumida; hram Asakusa Kannon (jedan od najživopisnijih
tokijskih hramova); Ručak u obližnjem restoranu. Nakamise arkade u kojima se prodaju tipični japanski
suveniri; Akihabara: gradska četvrt poznata kao "najveći dućan elektronike na svijetu", Ginza – trgovačka žila
kucavica (robne kuće, restorani,galerije). Povratak u hotel.
5. dan - TOKYO - NIKKO - TOKYO
Nakon doručka odlazak autobusom na cjelodnevni izlet u NIKKO, nacionalni park sa UNESCO-vog popisa
svjetske baštine. Nakon obilaska svetišta Toshogu, mauzoleja prvog Tokogawu Shoguna slijedi ručak u
lokalnom restoranu, a potom vožnja cestom serpentina "Irohazaka Driveway" do podnožja planine Nantai gdje se nalazi slikovito jezero Chuzenji i jedan od najljepših vodopada u Japanu, vodopad Kegon. Povratak u hotel.
6. dan - TOKYO - FUJI - HAKONE
Doručak. Odjava iz hotela te odlazak autobusom prema planini Fuji (3.776 m, cca 3h vožnje). Dolazak na
petu postaju (2.305 m/nv), a ukoliko vrijeme posluži, imat ćete prekrasan pogled na ruralni Japan.
Nastavak vožnje prema Hakoneu. Ručak u lokalnom restoranu. Plovidba jezerom Ashi koje je nastalo prije 3
tisuće godina nakon vulkanske erupcije. Slijedi uspon žičarom na planinu Komagatake s impresivnim pogledom na gradić Hakone i okolicu. Dolazak u Hakone, smještaj u hotel.
7. dan - HAKONE - KYOTO
Doručak u hotelu. Transfer autobusom do Odaware gdje se ukrcavamo na superbrzi vlak Shinkansen za
Kyoto. Po dolasku u Kyoto razgled grada autobusom: zen-hram Kinkakuji koji je pod zaštitom UNESCO-a,
dvorac Nijo iz 17.stoljeća koji plijeni impresivnim eksterijerima ali još i više dekoracijom interijera. Ručak tijekom razgleda. Slijedi svetište Kiyomizu, jedan od najpoznatijih japanskih lokaliteta: hram iz 1633.godine spada u svjetsku spomeničku baštinu a bio je jedan od kandidata za novih 7 svjetskih čuda. Transfer do hotela.
8. dan - KYOTO  (FAKULTATIVNO: HIROŠIMA)
Poslije doručka slobodan dan u tisućljetnoj japanskoj prijestolnici. Noćenje u hotelu.

Fakultativno: cjelodnevni izlet u Hiroshimu: transfer do željezničke stanice u Kyotu, a potom brzim vlakom u Hiroshimu, prvu žrtvu atomske bombe.O strahotama koje su proživjeli njeni stanovnici svjedoče Memorijalni park mira te Memorijalni muzej mira.Ručak u lokalnom restoranu.Vožnja trajektom do otočića Miyajima te obilazak svetišta Itsukushima, jednog od bisera s UNESCO-vog popisa. Prijevoz super brzim vlakom Shinkansen u oba smjera. Cijena fakultativnog izleta za grupu od min. 10 osoba: 2.840 kn po osobi, za grupu od min. 15 osoba: 2.550 kn po osobi
9. dan - KYOTO - NARA - OSAKA
Nakon doručka polazak na razgled hrama Fushimi Inari Tiasha posvećenog šintoističkom bogu riže i poznatog po tisućama drvenih "Torii-kapija". Slijedi muzej Gekkeikan Okura Sake posvećen sakeu-najpoznatijoj japanskoj žestici od riže. Nastavak autobusom u Naru, jedan od najljepših japanskih gradova. Posjet budističkom hramu Todaiji u kojem se nalazi najveća brončana skulptura Bude na svijetu. Okoliš hrama nastanjuju tisuće srni "svetih životinja" koje se "druže" s posjetiocima. Slijedi svetište Kasuga Taisha (razgleda se samo izvana) koje je posvećeno zaštitnici Nare. Oko hrama su vjernici ostavili mnoštvo svjetiljaka kao zavjet. Nakon šetnje Nara parkom slijedi ručak i polazak prema Osaki. Po dolasku u Osaku uspon na zgradu-vidikovac "Umeda Sky Building" zvanu još i "Floating Gardens". S vrha zgrade impresivan pogled na panoramu Osake i obližnjih gradova Kobe i Kyoto koji čine jedinstvenu urbanu aglomeraciju. Noćenje.
10. dan - OSAKA - TOKYO
Doručak u hotelu. Slijedi poludnevni razgled Osake: šetnja čuvenom tržnicom Kuromon. Posjet dvorcu Osaka s impresivnim zidinama. Dao ga je sagraditi vladar Toyotomi u 16.stoljeću. Nastavljamo razgled posjetom
gradskoj četvrti Dotonbori prepunoj tipičnih japanskih restorana. Kasni ručak u gradu. Transfer u zračnu luku,
polijetanje za Tokyo u 18:30 sati s dolaskom u zračnu luku Haneda u 19:40 sati.
11. dan - NOĆNI LET - ZAGREB
Polijetanje za Dohu u 00:01 sati (QR813) s dolaskom u 05:50 sati te nastavak letom za Zagreb (QR217) u
07:20, slijetanje u 12:15 sati.
Mjesto polaska: Zračna luka Zagreb
Prijevoz: Avion
Minimalni broj putnika: 15
Viza: Za hrvatske državljane nije potrebna viza
Cijena aranžmana

 

  • Redovna cijena paket aranžmana po osobi u dvokrevetnoj sobi: 19.560 kn

    Cijena paket aranžmana je izračunata cijena usluga u JPY po prodajnom tečaju Zagrebačke banke važećem na dan 30.08.2017., te za minimum 15 putnika.
    Za povećanje tečaja više od 5%, agencija zadržava pravo povećanja cijene.
    Za grupu od 10 do 14 putnika cijena aranžmana se povisuje za 5%.
Cijena uključuje:
• letove Zagreb - Tokyo, Osaka - Tokyo i Tokyo - Zagreb
• smještaj u hotelima 3* (lokalna kategorizacija) na osnovi noćenja s doručkom
• 7 ručkova prema programu 
• sve transfere prema programu 
• prijevoz putničkim i shinkansen vlakovima
• izlete
• razglede
• ulaznice prema programu
• prijevoz jednog komada prtljage po osobi posebnim prijevozom iz Hakonea u Kyoto 
• stručnog pratitelja na hrvatskom jeziku
• japanske vodiče na engleskom jeziku
Doplate
  • za jednokrevetnu sobu 2.180,00 kn
  • zrakoplovne i sigurnosne pristojbe 3.250,00 kn
Putno osiguranje
Preporučamo uplatu putnog osiguranja Merkur d.d. Zagreb.
Cijena zdravstvenog osiguranja iznosi od 125 kuna po osobi.
Cijena osiguranja od otkaza puta iznosi 3% na cijenu aranžmana.
Uvjete osiguranja molimo potražiti na www.merkur.hr
Uvjeti plaćanja

Putem gotovine, kreditnim karticama ili virmanom. Otplata aranžmana na način: prva rata u iznosu od minimalno 30% od cijene aranžmana. Preostali iznos se uplaćuje u ratama prije i nakon putovanja. Otplata nakon puta moguća je isključivo bankovnim i kreditnim karticama. Ukoliko putnici iz bilo kojeg razloga ne mogu ili ne žele plaćati karticama gube mogućnost otplate nakon puta. Zadnja rata uplaćuje se najkasnije 21 dan prije datuma planiranog putovanja. Za putnike koji se ne pridržavaju uvjeta otplate aranžmana agencija nije dužna osigurati mjesto u hotelu, autobusu ili zrakoplovu. Organizator smatra prijavu obvezujuću s uplatom prve rate.

Primamo kreditne i bankovne kartice sljedećih banaka:

  • Diners club card - do 12 rata (u poslovnici) ili putem Diners online (www.speranza.hr),
  • American Express - do 6 rata,
  • Visa, Master Card i Cirrus Maestro Zagrebačke banke – do 12 rata,
  • Visa i Master Card Raiffeisen banke – do 12 rata,
  • Visa, Master Card i Cirrus Maestro PBZ – do 6 rata,
  • Maestro kartica Erste banke – do 6 rata,
  • Cirrus Maestro (Slatinska banka, Primorska banka, Veneto, Sberbank, Jadranska banka, Istarska kreditna, Kentbank i Kreditna banka Zagreb) – do 6 rata,
  • ako plaćate virmanom ili gotovinom – podmiriti cjelokupni iznos aranžmana,
  • ako plaćate karticom jednokratno – podmiriti cjelokupni iznos aranžmana
    (karticama svih banaka Master Card, Visa, Diners Club, American Express, Cirrus Maestro)


Način plaćanja: prilikom prijave uplaćuje se 20% cijene aranžmana, slijedećih 20% treba se uplatiti najkasnije do 15. travnja 2018, a preostalih 60% može se platiti u ratama do 6 mjeseci, bez kamata.
Uvjeti
Uvjeti putovanja
OPĆI UVJETI PUTOVANJA
OPĆI UVJETI

Opći Uvjeti putovanja (u daljnjem: Uvjeti putovanja), kao i Ponuda i Program putovanja, sastavni su dio Ugovora o organiziranju paket aranžmana (u daljnjem: Ugovor).
Ugovor se sklapa u pisanom obliku između organizatora putovanja - Speranza d.o.o. (u daljnjem: organizator putovanja) i putnika ili zakonskog zastupnika putnika (u daljnjem: ugovaratelj). Ako ugovaratelj potpisani primjerak Ugovora ne dostavi organizatoru putovanja, Ugovor se smatra sklopljenim uplatom predujma. Potpisivanjem Ugovora, kao i uplatom predujma, ugovaratelj potvrđuje da je upoznat sa svim odredbama Ponude, Programa putovanja i Uvjetima putovanja te da je s istima suglasan.

OBVEZE ORGANIZATORA PUTOVANJA

Organizator putovanja se obvezuje putniku izvršiti usluge predviđene prihvaćenom Ponudom, u skladu s Programom putovanja i Ugovorom te skrbiti o pravima i interesima putnika, u skladu s poslovnim običajima u turističkoj djelatnosti. Organizator putovanja je dužan pri izboru izvršitelja usluga postupati pažnjom dobrog organizatora putovanja. Organizator putovanja odgovara za štetu koju prouzroči putniku neispunjenjem, djelomičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obveza koje se odnose na organiziranje putovanja predviđenih Ugovorom i Zakonom o obveznim odnosima. Ako prije ili za vrijeme ispunjavanja Ugovora nastupe vanjske izvanredne i nepredvidive okolnosti koje se nisu mogle spriječiti, izbjeći ili otkloniti, a koje bi da su postojale u vrijeme sklapanja Ugovora, bile za organizatora putovanja opravdan razlog da Ugovor ne sklopi (npr. rat, nemiri, štrajkovi, terorističke akcije, sanitarni poremećaji, elementarne nepogode i sl.), organizator putovanja može raskinuti Ugovor i/ili ponuditi putniku izmijenjeni Ugovor s ponudom koja sadrži izvršene izmjene te utjecaj tih izmjena na cijenu putovanja. Ponuda izmijenjenog Ugovora smatra se prihvaćenom ako ugovaratelj ne raskine ranije sklopljeni Ugovor u poslovnici organizatora putovanja ili dostavom popunjene Prijave odustajanja od putovanja (http://www.speranza.hr/odustajanje.php) u roku od dva radna dana od dana primitka prijedloga izmjene Ugovora.

OBVEZE PUTNIKA/UGOVARATELJA

Ugovaratelj je dužan platiti organizatoru putovanja ugovorenu cijenu za putovanje u skladu s Uvjetima putovanja. Putnik je dužan na zahtjev organizatora putovanja pravodobno dostaviti sve podatke potrebne za organiziranje putovanja te se brinuti da on osobno, njegove osobne isprave i njegova prtljaga ispunjavaju uvjete predviđene graničnim, carinskim, sanitarnim, monetarnim i drugim propisima država u kojima se boravi ili kroz koje se prolazi. Putnik je dužan u pisanom ili drugom odgovarajućem obliku, obavijestiti o neispunjenju ili neurednom ispunjenju bilo koje usluge iz Ugovora osobu koja je tu uslugu pružila, što je prije moguće, a organizatora putovanja najkasnije u roku od osam dana od dana završetka putovanja. Putnik odgovara za štetu koju prouzroči neispunjenjem navedenih obveza.

KATEGORIZACIJA I OPIS USLUGA

Ponuđeni smještajni objekti, restorani i prijevozna sredstva opisani su prema službenoj kategorizaciji lokalne turističke organizacije u vrijeme izdavanja Programa putovanja. Standardi smještaja, prehrane i drugih usluga pojedinih mjesta i zemalja su različiti i nisu usporedivi. Ako putnik koristi trokrevetnu sobu ili višekrevetnu sobu u hotelu najčešće hotelijer daje dvokrevetnu sobu s pomoćnim ležajevima. Kvaliteta pomoćnog (dodatnog) ležaja u potpunosti ovisi o hotelu. Organizator ni u kom slučaju ne snosi odgovornost po bilo kom pitanju kvalitete pomoćnog ležaja, te eventualno nezadovoljstvo putnika proizašlo iz ovih razloga ne može biti predmetom prigovora. Usmeni dogovori prilikom sklapanja i provedbe Ugovora ne vrijede i ne obvezuju organizatora putovanja u većoj mjeri nego što su opisani u pisanom obliku u katalogu ili programu putovanja ili ponudi.

POTREBAN BROJ PUTNIKA U GRUPI

Za sve programe napravljena je kalkulacija cijene na osnovi određenog broja plaćenih mjesta u autobusu. Tu informaciju organizator putovanja obavezan je navesti u ponudi. Ako grupa nema dovoljno putnika nadoplaćuje za prazna mjesta u autobusu do kalkuliranog broja. Izuzetak su aranžmani koji su označeni kao „programi s fiksnom cijenom“ kod kojih organizator putovanja preuzima rizik popunjavanja praznih mjesta.

VALUTNA KLAUZULA, PROMJENA CIJENE ARANŽMANA ZBOG PROMJENE CIJENE GORIVA

Organizator putovanja ima pravo na povećanje ugovorene cijene paket aranžmana ako je nakon sklapanja ugovora promijenjen tečaj ugovorene valute, ako je došlo do povećanja troškova prijevoza, uključujući i troškove goriva ili do povećanja pristojbi za određene usluge (u zračnim i ostalim lukama i sl.) koje utječu na cijenu putovanja, a za koje nije znao ni mogao znati. Kalkulacije svih ponuđenih programa napravljene su na osnovi tečaja 7,65 kuna za 1 euro. U slučaju devalvacije kune preko 7,72 kuna za 1 euro primjenjuje se valutna klauzula tj. cijena aranžmana dijeli se s tečajem 7,65 kn i dobije se cijena u eurima koja se otplaćuje po prodajnom tečaju (za efektivu) Zagrebačke banke d.d.. U slučaju promjene cijene kalkulativnih elemenata kao što su cijene hotelskog smještaja, ulaznica u muzeje i zabavne parkove, poreza i slično, organizator putovanja zadržava pravo korekcije cijene.

OTPLATA ARANŽMANA

Svaka Ponuda sadrži dvije mogućnosti otplate ugovorenog paket aranžmana. Prva mogućnost podrazumijeva otplatu paket aranžmana gotovinom i virmanskim uplatama (opće uplatnice). Druga mogućnost je otplata paket aranžmana kombinacijom kartice, gotovine i virmana uz mogućnost otplate u više obroka gdje pojedini obroci dospijevaju i nakon završetka putovanja. Organizator putovanja može ponuditi plaćanje karticama odjednom ili obročnu otplatu i to najviše do – American Express 6 rata, Diners Card 12 rata, Cirrus Maestro (ovisno o banci) jednokratno, 6 ili 12 rata. Visa i Master Card Zagrebačke, Splitske i Raiffeisen banke 12 rata. Ugovaratelj može jednokratno uplatiti sljedećim karticama (svih banaka): Master Card, Visa, Cirrus Maestro, American Express, Diners. Predujam se uplaćuje u iznosu 30% od ukupne cijene odabranog aranžmana odmah po zaključenju Ugovora. Iznos predujma može biti i veći, a točan iznos predujma definiran je u samoj ponudi. Iznos predujma iznimno može biti i veći ako se u programu pojavljuje prijevoz redovnom avionskom linijom ili low budget avioprijevoznikom. Veći troškovi predujma odnose se u tom slučaju na trenutno podmirenje troškova aviokarte. Za to putovanje vrijede i uvjeti putovanja avioprijevoznika. Najkasnije 21 dan prije datuma polaska potrebno je podmiriti cjelokupni trošak putovanja bilo uplatom preostalog iznosa bilo rezervacijom sredstava na kreditnim karticama – ugovaratelj mora u poslovnici organizatora putovanja teretiti („provući“) karticu. Odgoda plaćanja ostvaruje se isključivo ako ugovaratelj plaća putem kartica. U slučaju nepridržavanja uvjeta otplate aranžmana organizator putovanja nije dužan putniku osigurati mjesto u hotelu, brodu, autobusu ili zrakoplovu, te ima pravo raskinuti Ugovor uz naknadu stvarno nastalog troška (punu cijenu avionske ili brodske karte i troškova autobusnog prijevoza i sl.) i naknadu u određenom postotku od ugovorene cijene aranžmana, bez obveze prethodnog usmenog ili pisanog upozoravanja ugovaratelja. Troškovi svih putovanja uvijek moraju biti podmireni prije puta.

EUROPSKA KARTICA ZDRAVSTVENOG OSIGURANJA (EKZO)

je besplatna kartica koja u državama članicama EU omogućava korištenje zdravstvenih usluga koje su s medicinskog gledišta nužne, uzimajući u obzir prirodu usluga i dužinu očekivanog boravka, a kod ugovornih pružatelja zdravstvenih usluga. EKZO nije alternativa putnom osiguranju. Ona ne pokriva troškove privatne zdravstvene zaštite ili troškove poput spašavanja pacijenta prilikom nezgode, zračni prijevoz natrag u domovinu ili ukradeno ili izgubljeno vlasništvo. Stoga je preporučljivo uz EKZO imati i odgovarajuće putno osiguranje.

PUTNO OSIGURANJE

Putnik zdravstveno osiguran u Republici Hrvatskoj ima pravo na zdravstvene usluge u zemlji i inozemstvu u zemljama s kojima je Republika Hrvatska sklopila Konvenciju o osiguranju u opsegu, prema uvjetima i propisima zdravstvenog osiguranja. Prema Zakonu o pružanju usluga u turizmu organizator putovanja mora svim putnicima prilikom zaključenja Ugovora ponuditi, uz nadoplatu, dodatnu policu zdravstvenog osiguranja koja pokriva troškove liječenja i ostale troškove proizašle uslijed bolesti ili ozljede na putu (do osiguranjem ugovorenog iznosa i u skladu s Uvjetima za putno osiguranje). Zdravstveno osiguranje je dobrovoljno dodatno osiguranje tijekom puta i boravka u inozemstvu. Kupnjom police osiguranja Ugovaratelj prihvaća Uvjete Merkur osiguranja i upoznat je s informacijom koji su rizici pokriveni ovom policom (http://www.merkur.hr/cms/beitrag/1010122/45815). Dužnost je putnika da organizatoru putovanja prilikom potpisivanja Ugovora i/ili uplaćivanja akontacijske rate dostavi potrebne podatke za osiguranje i podmiri troškove. Organizator putovanja neće bez potrebnih podataka za osiguranje preuzeti uplatu od putnika. Potrebni podaci za osiguranje su: ime i prezime, datum rođenja, broj putovnice ili osobne iskaznice, ovisno o tome s kojom će putnik ispravom putovati. Osiguranje se zaključuje preko Merkur osiguranja d.d. iz Zagreba. Od rizika odustajanja od planiranog putovanja zbog opravdanih razloga (npr. bolničko liječenje, smrt u obitelji, vojna obveza) putnik se može osigurati preko ovlaštenog osiguravajućeg društva uz nadoplatu. Kupnjom police osiguranja Ugovaratelj prihvaća Uvjete Merkur osiguranja i upoznat je s informacijom koji su rizici pokriveni ovom policom (http://www.merkur.hr/cms/beitrag/1010122/45815). Organizator putovanja neće bez potrebnih podataka za osiguranje preuzeti uplatu od putnika. Organizator putovanja će na dodatnom obrascu ponuditi i osiguranje od nesretnog slučaja, osiguranje u slučaju oštećenja i gubitka prtljage. Prema Zakonu o pružanju usluga u turizmu organizator putovanja je sklopio Ugovor o osiguranju jamčevine za turistički paket aranžman s Croatia osiguranje d.d. polica broj 294620013311. Prema navedenom Ugovoru članak 1. osiguratelj se obvezuje da će svakom putniku naknaditi: 1. plaćenu cijenu putovanja (do 37.373,00 kune po turističkom paket aranžmanu), ako zbog platne nemogućnosti ili stečaja osiguranika izostanu usluge putovanja i 2. troškove koji su nastali zbog platne nemogućnosti ili stečaja osiguranika, za povratak putnika u mjesto polaska. Prema Zakonu o pružanju usluga u turizmu organizator putovanja je uplatio policu od odgovornosti za eventualnu štetu prouzročenu putniku za neispunjenu, djelomično ispunjenu ili neuredno ispunjenu obavezu koja se odnosi na paket aranžman. Polica je sklopljena kod Croatia osiguranje d.d. broj 078620013219.

OTKAZIVANJE PUTOVANJA OD STRANE PUTNIKA

U slučaju odustajanja putnika od putovanja organizator putovanja ima pravo na naknadu troškova nastalih do trenutka odustajanja bez obzira na razlog odustajanja (npr. trošak autobusne karte, avionske karte, brodske karte i dr. stvarno nastali troškovi) te odgovarajući postotak od razlike ugovorene cijene aranžmana i stvarno nastalih troškova i to:- za sva odustajanja od trenutka sklapanja Ugovora i/ili prve uplate ugovaratelja do najkasnije 90 dana prije početka putovanja organizator putovanja ima pravo zahtijevati naknadu 25% od razlike punog iznosa ugovorene cijene putovanja i stvarno nastalih troškova.
- za sva odustajanja od 89. do 31. dana prije početka putovanja organizator putovanja, osim stvarno nastalih troškova, ima pravo zahtijevati naknadu u visini 40% od razlike punog iznosa ugovorene cijene putovanja i stvarno nastalih troškova.
- za sva odustajanja od 30. do 21. dana prije početka putovanja organizator putovanja, osim stvarno nastalih troškova, ima pravo zahtijevati naknadu u visini 80% od razlike punog iznosa ugovorene cijene putovanja i stvarno nastalih troškova.
- za sva odustajanja od 20. do 0. dana prije planiranog puta, organizator putovanja ima pravo zahtijevati naknadu u visini 100% od ugovorene cijene putovanja.
U slučaju nedolaska na putovanje bez prethodnog otkaza, organizator putovanja ima pravo zahtijevati naknadu u visini 100% od ugovorene cijene putovanja. Sva odustajanja moraju se prijaviti dolaskom u poslovnicu organizatora putovanja ili putem interneta dostavom popunjene Prijave odustajanja od putovanja (http://www.speranza.hr/odustajanje.php)

OTKAZIVANJE PUTOVANJA OD STRANE ORGANIZATORA PUTOVANJA ILI PROMJENA PROGRAMA PUTA

Ako organizator putovanja prije početka putovanja značajnije izmijeni program, smještaj ili cijenu, dužan je bez odgode o tome obavijestiti putnika u pisanom obliku. Putnik može u roku od 2 radna dana od primitka obavijesti organizatora putovanja i prihvatiti izmijenjeni program ili ga odbiti. U slučaju odbitka ili oglušivanja na ponudu, organizator putovanja se obvezuje u roku od 7 radnih dana vratiti putniku uplaćeni dio cijene, pod uvjetom da posjeduje podatke o broju tekućeg računa i naziv banke na koji se novci vraćaju. U slučaju prihvata, zamjenski aranžman koji mu je organizator putovanja ponudio smatra se novim ugovorom o putovanju, a putnik se odriče svih potraživanja prema organizatoru putovanja s bilo kojeg pravnog osnova koji bi proizlazio iz prvotnog Ugovora. Organizator putovanja je ovlašten jednostranom izjavom potpuno ili djelomično raskinuti ugovor, bez obveze naknade štete putniku, ako nastupe vanjske izvanredne i nepredvidive okolnosti koje se nisu mogle spriječiti, izbjeći ili otkloniti, a koje bi da su postojale u vrijeme sklapanja ugovora o organiziranju putovanja bile opravdan razlog za organizatora putovanja da ne sklopi ugovor. U tom slučaju putniku ima pravo na isplatu uplaćenog iznosa u cijelosti odnosno razlike u cijeni između ugovorenih i pruženih usluga. Organizator putovanja zadržava pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana prije početka putovanja, ako je putovanje otkazao glavni organizator za kojeg je organizator putovanja bio posrednik u prodaji navedenog aranžmana ili ako se za određeno putovanje nije prijavio najmanji broj putnika potreban za realizaciju aranžmana naveden na svakom pojedinačnom programu putovanja ili iz nekog drugog valjanog razloga. Organizator putovanja zadržava pravo promjene dana ili sata putovanja zbog promjene reda letenja ili zbog nastupanja nepredviđenih okolnosti, pravo promjene smjera putovanja ukoliko se promijene uvjeti za putovanje (promijenjen red letenja, sigurnosna situacija u određenoj zemlji, elementarne nepogode ili druge situacije na koje organizator putovanja ne može utjecati), i to bez naknade štete, a prema važećim propisima u domaćem i međunarodnom prometu.

PRTLJAGA

Prijevoz prtljage do određene težine, koju određuje autobusni prijevoznik ili avioprijevoznik je uključen u cijenu paket aranžmana i ne naplaćuje se dodatno. Kod zrakoplovnog prijevoza, višak prtljage doplaćuje sam putnik prema važećim pravilima i cijenama avioprijevoznika. Na svim charter linijama organizatora putovanja prtljaga je ograničena na jedan komad ukupne težine najviše 13 kg po putniku (osim ako Ponudom i Programom putovanja nije definiran drugi iznos dopuštene kilaže). Na svim redovnim linijama ograničenje je jedan komad ukupne težine do 23 kg po putniku. Organizator putovanja ne preuzima odgovornost za izgubljenu, ukradenu ili oštećenu prtljagu i imovinu putnika koju je ponio sa sobom na putovanje. Prijave za izgubljenu prtljagu putnik upućuje prijevozniku ili hotelu. Kod zrakoplovnog prijevoza za prtljagu je odgovorna isključivo zrakoplovna kompanija i to na osnovu propisa koji važe u zračnom prometu. U slučaju gubitka prtljage putnik ispunjava obrazac PIR zrakoplovne kompanije koja je izvršila prijevoz te ga predaje predstavniku zrakoplovne kompanije, a jedan primjerak zadržava za sebe. Na temelju ispunjenog obrasca, zrakoplovna kompanija isplaćuje odštetu po propisima koji vrijede u domaćem i međunarodnom putničkom zračnom prometu. U slučaju gubitka prtljage u hotelu putnik zahtjev upućuje hotelu u kojem je prtljaga izgubljena.

RJEŠAVANJE PRIGOVORA

Putnik ima pravo prigovora zbog neispunjene ugovorene usluge. Putnik je dužan uložiti pismeni prigovor organizatoru putovanja, i to u roku od 8 dana od dana završetka putovanja. Prigovori uloženi nakon proteka roka od 8 dana neće se uzeti u razmatranje. Naglašavamo da je u interesu putnika da nastupa u dobroj namjeri i iskaže volju za rješavanjem prigovora u tijeku putovanja te svoj pismeni prigovor uputi davatelju usluge na licu mjesta (recepciji, prijevozniku, ugostitelju ili putničkoj agenciji u odredištu) te od davatelja usluga zatraži pismenu potvrdu da je zaprimio prigovor. Svaki putnik prigovor podnosi zasebno. Organizator putovanja neće uzeti u razmatranje grupne prigovore. Organizator putovanja je dužan donijeti pismeno rješenje na prigovor u roku od 20 dana po primitku prigovora. Ako je potrebno radi prikupljanja informacija i provjere navoda iz prigovora, organizator putovanja može odgoditi rok donošenja rješenja za j oš 14 dana, a o čemu je dužan, u pismenom obliku, obavijestiti putnika podnositelja prigovora. Ako je zbog krivnje organizatora putovanja došlo do neispunjavanja programa ili dijela usluga, putnik ima pravo na naknadu u visini stvarne vrijednosti neiskorištenih usluga i ne može obuhvatiti već iskorištene usluge kao ni cjelokupni iznos aranžmana. U slučaju sklapanja ugovora po “Fortuna sistemu” ili po “Last minute ponudi”, putnik nema pravo prigovora na kvalitetu smještaja. Dok organizator putovanja ne donese rješenje, putnik se odriče posredovanja bilo koje druge osobe, sudske ustanove ili davanja informacija u medije.

OSTALI UVJETI

Organizator putovanja jamči mjesta u autobusu i avionu za sve prijave s uplaćenim predujmom najkasnije do termina koji je definiran u svakoj pojedinoj Ponudi i Programu putovanja. Organizator putovanja ima pravo promijeniti Program putovanja ako nastupe izvanredne okolnosti koje se ne mogu predvidjeti, izbjeći ili otkloniti. Ugovoreni smještaj može se zamijeniti samo smještajem u objektu iste ili više kategorije, a na teret organizatora putovanja. Organizator putovanja zadržava pravo promjene prijevoznika u skladu s općim uzancama u turizmu kao i pravo promjene rasporeda izleta po danima. U samom tekstu Programa putovanja spominju se razni muzeji, parkovi i ostali objekti od interesa. U cijenu aranžmana uključene su sve ulaznice koje se u Ponudi i Programu putovanja navode u dijelu označenim pod „cijena uključuje:“. Sve ulaznice koje se ne spominju nisu uključene u cijenu paket aranžmana. Usluga hrane u hotelima, ako nije drugačije napisano, je buffet doručak i buffet večera te posluženi ručak. Licencirani turistički pratitelji ne smiju pričati u muzejima i lokalitetima. Za sve muzeje, objekte od interesa i razglede gradova postoji mogućnost doplate za lokalne turističke vodiče ili kustose. Takva usluga mora se naručiti unaprijed i dodatno platiti (osim u slučajevima kada je to već uključeno u paket aranžman). Putnici su dužni pridržavati se kućnog reda u prijevoznim, ugostiteljskim i hotelskim objektima. U slučaju nepoštivanja ovih obaveza putnici odgovaraju za počinjenu štetu, a ugovaratelji se obavezuje podmiriti štetu.
Sobe se uvijek moraju osloboditi (check out), prtljaga i stvari putnika iznijeti van iz sobe, najkasnije do 10,00 sati. U sobe se najranije (check in) može ući u 14,00 sati, a u apartmane se najranije može ući u 16,00 sati.
Ovi Opći uvjeti putovanja isključuju sve dosadašnje uvjete i upute o putovanju.

U Zagrebu 01. ožujka 2016. godine.

Ostali uvjeti
Uz ovu ponudu vrijede Opći uvjeti putovanja agencije Kompas d.d. Zagreb koja je glavni i odgovorni organizator putovanja. Kategorizacija hotela odgovara službenoj kategorizaciji Japana i nije usporediva s kategorizacijom hotela drugih zemalja
Molimo Vas da se o sigurnosti putovanja u pojedine zemlje informirate u Ministarstvu vanjskih poslova ili na njihovoj web stranici: www.mvep.hr
Neispravni putni dokumenti ni u kojem slučaju ne obvezuju Kompas Zagreb d.d. te se primjenjuju uvjeti otkaza putovanja Kompasa Zagreb.
Organizator putovanja ima pravo na izmjenu programa putovanja kao i vremena polazaka zrakoplova (kada to zahtjeva situacija tijekom putovanja), ali garantira da će se program izvesti u cijelosti.
 
Osigurana jamčevina kod Croatia osiguranje d.d. polica 228644008618. Polica od odgovornosti kod Croatia osiguranje d.d., broj 228644008620. Id kod HR-AB-01-080089226. Trgovački sud u Zagrebu 98/3506-2-MB 080089226. Temeljni kapital društva iznosi 653.800,00 kn. Predsjednik uprave Saša Blažeković.
  
 
Dobro je znati:
Putovnica mora vrijediti najmanje šest mjeseci od početka putovanja.
Viza: za hrvatske državljane nije potrebna.
Novac: japanski yen (JPY), 1 Euro = 138 JPY (srpanj 2014.)
Jezik: japanski. U većim mjestima moguće je sporazumijevanje na engleskom jeziku.
Električni napon: 100 V. Potreban je adapter. Utikač se u Japanu sastoji od dva šira metalna dijela s rupom pri kraju koji ulazi u utičnicu.
Zdravstvene službe: klinike, bolnice i ljekarne dostupne su neprekidno. Nije potrebno nikakvo cijepljenje prije polaska na put.
Hrana i piće: u hotelima se služe uobičajena međunarodna jela i pića, a valja kušati i domaća: riba na različite načine, sushi, gomaae (tradicionalni japanski prilog glavnom jelu, baziran najčešće na različitim vrstama povrća), korokke (krumpirove okruglice s korokke umakom), nikujaga (meso i krumpir sa sojom); sake – rižino vino s oko 15% alkohola, zeleni čaj.
Kupovanje: tehnički uređaji, razni suveniri ...
Klima: oceanska/ suptropska.
Vremenska razlika:+ 8 u odnosu na Hrvatsku (ljetno vrijeme).
Pozivni telefonski broj za Japan: 0081
Privatnost
Organizator putovanja dužan je čuvati tajnost svih podataka o putnicima i izvršenim uplatama putnika.
Dodatne informacije
Pogledajte video
Mapa

Izrada internet stranica WEB Marketing - Upravljanje internet stranicama EasyEdit CMS